lørdag 16. januar 2010

Er det lenge til??

I dag har jeg litt smak av vår.Det drypper fra taket.Og det er 0 grader ute i dag.Solen titter litt frem mellom noen skyer.Fikk en fin primula hos Bente for noen dager siden,den står fint på bordet mitt.
I dag skal jeg mure meg inne å sitte med scrapping og kortlaging.Har begynt på kort med teposestjerner på.Alså stjerner som er brettet av 8 slike poser som teen ligger i.Så jeg håper jeg får til å kreere en del i dag.Bare avbrutt av alle mine øvelser da og mat.
Ønsker deg en flott lørdag.
En oppfordring i dag.??????????????????





Tar du imot den???


Gjør noen glad.!!!!

1 kommentar:

Synnøve sa...

Så du føler vår du? Blir vel litt igjen til den tid, men så herlig at du koser deg da!!!
Ha en fantastisk helg!
(Ser forresten at jeg er litt splittet;) lol Følger deg visst med to forskjellige "profiler/bilder" hi hi)
Klem