søndag 9. mai 2010

Go søndag til deg.
JEg har fått en del henvendelser om hvordan jeg lager blomstene.Jeg kikket her http://www.scrappinesscreates.blogspot.com/ og laget mine egne ut fra hva jeg har og klarte å få til.

Dagen her begynte å så flott med sol og blå himmel.Flagget ut.Så flott.Men så snudde været på seg og det beynte å komme hvite floks,tenker det er aske jeg :-) Men naboen mener det må nok være snø.Surt og kaldt.(Solen titter akkurat inn til meg.)Dumt for de som har konfirmant.

Håper du får en fin søndag.Her skal vi kose oss med svineribbe og gele til dessert.

3 kommentarer:

Ruths datter sa...

Hei!
Så koselig med kommentar fra deg. Koselig blogg du har. Jeg slenger meg på som følger. Da sees vi senere også.
klem

Beatemor sa...

Takk for koslig kommentar i bloggen Randi! Nå er det ikke lenge til huset blir klart for et "oppsummeringsmøte" som vi snakket om :-) Ha en herlig søndagskveld!

Synnøve sa...

Ja, trist for de som hadde konfirmanter i dag med det sure været. Ble nok kjekt likevel tenker jeg.
Må sjekke den siden, moro å lage litt selv.
Ha en fin kveld.
Klem