tirsdag 19. oktober 2010

Vinter





Da er vinteren komt.Håper den drar like fort for så å komme igjenn på lille julaften:-) Da er den hjertelig velkommen.Er veldig glad for hjelpen jeg har fått i dag med å legge om til vinterdekk.Klemmmm.
I morgen kommer Bente for å fortsette på julekortene.Da skal jeg pröve å få lagt ut bilder.
Ja vet at det er lenge siden sist innlegg.Men jeg driver på.Noen hemmeligheter er der her ,og de kan da ikke vises.Men strikker en del,bretter stjerner og syr litt bl annet.
Önsker den en fin kveld.
Her drikker jeg te og spiser pepperkaker i kveld.mmmmmm

3 kommentarer:

livmme sa...

ja, nå har vinteren kommet! Flotte bilder med god stemning i :)
Godt å høre at du er aktiv foran julen allerede. her går det heller trått fortsatt.... men hekler som en gal da ;)

Synnøve sa...

Åh...guri malla!!! Litt mer oppe hos deg ser jeg.
Hvitt på terrassen her da;)
Takk for koselige ord.
Kos deg meg julekortene,
klem

*marion* sa...

Der ahr du med søndd inne er like ille som her jo , har laga til blonder til deg å om det er greit får du dem på treffe, du skal vel?
om ikke så pip meg så kommer de flyvende med posten , er vanvittig treg av meg beklager klem