mandag 4. juni 2012

I helgen har Molde husflidslag vært på kreativ helg.Vi var på turistforeningens hytte på Hoem.Det ligger nesten til Eikesdalen,og den gården som er på den andre siden av vannet.En helt fantastisk helg.
Der hadde vi div stasjoner hvor vi kunne lage div ;
* plantefarging (denne gangen blått ,gult  og da og grønn
*snorer og bånd av garn.Masse forskjellige brette,flette,snurre teknikker
*strengfigurer.Snurre streng til div figurer som eks flue,engler,høner osv
*sykkelslange stasjon.Flette sykkelslange til armbånd,nøkkelringpynt ol
*strikkestasjon,strikke kjøkkenkluter,håndklede,kosedyr ol
*spikkestasjon.Lage seljefløyte,knagger,smykker,gryteunderlag osv
*stofftrykk,laget har kjøpt inn div blokker som en kan trykke med..Trykke på stoff til bruk på  kort,nett,brikke ol
*teposekort.Det er stasjonen jeg hadde ansvar for.Brettet alså stjerne av teposer og hadde de som pynt på kort.
Under kan dere se kortene jeg laget til inspirasjon.


                                                           Detalj fra kortet over

                                               Detalj fra kortet over

                                         Detalj fra koret over.

Tusen takk til de som samlet te poser til meg.

Ønsker deg en kreativ mandag.

3 kommentarer:

Linda sa...

Kjempe stilige kort :)

Inger sa...

Jøss så stilige kort da Randi:)) Og for meg som eeeelsker te så var jo dette genialt:)

Tone K. sa...

wow....så stilig !!! :)
Dette kaller jeg resirkulering altså :)
Knalltøft ! :)