tirsdag 9. juli 2013

 
Hei.
No er det lenge siden siste innlegg.
 Skulderen min er mye bedre. Men vet at det går lang tid før den blir bra. Men jeg merker allerede at den er bedre ( tror jeg ) I dag skal jeg på kontroll på sykehuset, da får jeg og vite om jeg no kan slippe å gå med den i fatle :-)

Har ikke fått laget så mye ,men har begynt.
Har laget et bryllupskort. Hadde heldigvis et som var ferdig skjært. Har laget slike kort før.



 Første bilde viser kortet sammenlagt. Andre innsiden og oppslått. Et stempel med to duer er satt på tre d puter. Et sjarms hjerte er i mellom. Ellers er det brukt kartong og masse blomster. fjær  mm

Håper du har det bra og at du får en fin dag.  :-)

2 kommentarer:

Trines hobby sa...

Nydelig kort. Flott at du er på bedringens vei:)

livmme sa...

Den var lekker! Liker så enkle og stilfulle kort som dette :)
Håper skulderen fortsatt går fremover sånn at det kommer mer lekkerheter her. Jeg jobber med et album som kommer i bloggen snart!